Gran part de l’èxit de la campanya turística que iniciem dependrà de les aptituds i actituds dels cambrers i ajudants de cambrers que són la car visible dels seus establiments.
És de gran importància la seva capacitat de comunicació; educació, respecte i amabilitat en el tracte; do de gents; correcció en les formes; discreció i rapidesa de reflexos, … així com un mínim domini del català per entendre els conceptes més bàsics.
Per això hem organitzat un curs: “PREPARA LA TEMPORADA TURÍSTICA 2012: FORMACIÓ PER A UNA ATENCIÓ AL CLIENT EXCEL·LENT” adreçat al personal de Restaurants que té el contacte amb el client, principalment a cambrers i ajudants de cambrers.
A Figueres:
DATA D’INICI: 15/05/2012
CALENDARI I HORARI: 15, 16 i 17 de maig de 2012, de 16:30 h. a 19: 30 h.
DURADA: 9 hores.
Més informció: http://www.foeg.cat/formacio.php?cc=ENF2012001121
Escola de Negocis FOEG: 972 21 55 34
Formació realitzada en el marc delconvenir entre: Escola de Negocis FOEG, Consell Comacal del'Alt Empordà i l'Ajuntament de Figueres
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada